poniedziałek, 11 czerwca 2018

Tajemnica Agaty rozwiązana

O twórczości Roberta Małeckiego pisałam już przy okazji dwóch pierwszych tomów. Jednakże uznałam, że Koszmary zasługują na osobny post. Wciąż jestem w ciężkim szoku, że polski autor kupił mnie bez reszty.

KOSZMARY zasną OSTATNIE to jak na razie ostatnia część przygód Marka Benera i jego przyjaciół. Tym razem nasz bohater musi zmierzyć się z odnalezieniem ofiary mobbingu Jana Stemperskiego. Nierozwiązana zagadka zaginięcia jego żony, a także nawarstwiające się dowody oraz obawy nie wpływają dobrze na samopoczucie bohatera. Nie umiejąc poradzić sobie z własnymi problemami oraz wyrzutami sumienia, Marek zraża do siebie współpracowników. Na szczęście nadal może liczyć na Raka, swojego przyjaciela, a także na Aldonę, która przebywając na zwolnieniu lekarskim wraca, by pomóc Markowi raz na zawsze rozwikłać zagadkę zaginięcia Agaty. Mrok, ciemność, tajemnice, kłamstwa, zawiedzione zaufanie...a zakończenie, godne prawdziwego mistrza. 


Koszmary, jak i poprzednie dwie części nie zawiodły. Zostały utrzymane w tym samym stylu, sprawiły, że chciałam skończyć czytać jak najszybciej, ale z drugiej strony nie chciałam, bo przecież kto wie ile i czy w ogóle (mam nadzieję, że tak, bo przecież tak nie można skończyć książki!!) przyjdzie mi czekać na kolejne spotkanie z tymi bohaterami. Marek wciąż jest Markiem, cięty jęzor, cięte riposty i brak hamulców sprawiają, że uwielbiam go jeszcze bardziej, Aldona wciąż jest Aldoną, a Rak uuuuuu Rak zaskakuje i to z każdą stroną coraz bardziej. Gdzie jest Agata? Ile warta jest przyjaźń? Kto jest Twoim przyjacielem, a kto niestety nie? Wszystkich miłośników sarkastycznego humoru, dobrego kryminału, bądź po prostu dobrej książki zachęcam do zapoznania się z twórczością Roberta Małeckiego, na pewno nie będziecie żałować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po prostu Kościuch